Groeten uit Indonesia - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Nicolette Coops - WaarBenJij.nu Groeten uit Indonesia - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Nicolette Coops - WaarBenJij.nu

Groeten uit Indonesia

Door: Nicolette

Blijf op de hoogte en volg Nicolette

04 April 2014 | Indonesië, Jogjakarta

De app van waarbenjij.nu wil niet werken, dus hierbij een kort bericht op een andere manier. De belangrijkste dingen: het is een hele leuke groep mensen,we hebben een hoop lol met elkaar. Er zijn drie vrijgezellige dames en wij hadden elkaar al voor aankomst gevonden en hadden gelijk een klik, dus we passen ook een beetje op elkaar. We hebben al een hoop gezien en meegemaakt: de drukte en het vuil van Jakarta, de mooie tuinen van Bogor, een beetje luxe in Bandung en het echte dorpsleven in de omgeving van Pangandaran en natuurlijk nog veel meer, maar dat later. Nu onderweg naar Gogyakarta, morgen naar de Barabudur. Het is vermoeiend, maar ik geniet volop. Deze keer geen foto,want dan ben ik vast m'n verslag kwijt. Groetjes

• 04 April 2014 - 10:47

Jannie Stolmeijer:

Hoi Nicolette,

Leuk dat je al een groep hebt en veel plezier. Het lijkt me fantastisch en wij genieten mee.
    liefs Jannie

• 04 April 2014 - 11:08

Anouk:

He He eindelijk een berichtje. Wij willen via jou natuurlijk ook een beetje vakantie beleven... Foto van gister zag er goed uit!!! Veel beter dan die verhitten koppies die wij je hebben terug gestuurd. Niet te veel aan ons denken en lekker genieten.

Groetjezzz Anouk

• 04 April 2014 - 11:17

Joyce:

hey hey, dat klinkt goed! geniet er van en die foto's komen dan nog wel, hihi, dia-avond met z'n allen..gezellig!

groetjes

• 04 April 2014 - 15:01

Annelies:

Ha, wat goed om van je te horen! Dat klinkt goed!!! Fijn dat je een leuke groep hebt, geniet van alles wat je ziet, hoort, ruikt en voelt.
    Liefs Annelies

• 04 April 2014 - 16:35

Dagmare:

Hoi Nicolette,
    Klinkt goed. Ben benieuwd naar al je verhalen. Heeft er nog iemand de weg aan je gevraagd? Dat gebeurd ons altijd :-)

Groetjes Dagmare
    Oja nog LVT dingen gevonden haha?

• 06 April 2014 - 14:18

Marjon:

Hej Nicoletteketet,

Fijn dat je weer zo lekker aan het genieten bent. Blijf vooral NIET met mate genieten hoor.

Gr. Marjon

• 06 April 2014 - 18:40

Rudi Giskes:

Ha Nicolette,
    Bedankt voor je bericht. Dit is wel weer eens heel wat anders dan struinen door Haarlem..... Je bent ons kikkerlandje vast al vergeten. In gedachten reizen we met je mee!
    Groetjes, Rudi