Yogyakarta - Reisverslag uit Watesan, Indonesië van Nicolette Coops - WaarBenJij.nu Yogyakarta - Reisverslag uit Watesan, Indonesië van Nicolette Coops - WaarBenJij.nu

Yogyakarta

Door: Nicolette

Blijf op de hoogte en volg Nicolette

06 April 2014 | Indonesië, Watesan

Gisteren vanuit Yogyakarta de Burubudur bezocht.
Mooi, groots, interessant. Maar ook warm en erg veel mensen die iets aan je willen verkopen.
In de avond naar het balet geweest, een hindoe liefdesverhaal met mooie dans, acrobatiek, muziek en zang.

Vandaag naar de Prambanan en vanmiddag met de meiden shoppen en wat schaduw opzoeken.

Warm is het iedere dag. Wen je eraan? Nee, maar je denkt er wel minder aan, tot het moment dat je dat verhitte hoofd in een spiegel ziet. Irritanter is dat bij mij en Jeannette de benen wat zijn opgezet en dat ik daarbij van die heerlijke warmte uitslag heb, maar morgen een reisdag en we hebben goede airco in de bus. Maag en darmen houden het nog best goed, een aantal reis genoten heeft daar wel last van

Tot later

• 06 April 2014 - 08:07

Henk Stolmeijer:

We hebben het ook in Vijfhuizen warm als je wat doet. Dus is het bij jullie zeker warm! De hele wereld is aan het warm worden. Kom maar spoedig terug!