Na 2,5 jaar nog zo'n 2,5 week - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Nicolette Coops - WaarBenJij.nu Na 2,5 jaar nog zo'n 2,5 week - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Nicolette Coops - WaarBenJij.nu

Na 2,5 jaar nog zo'n 2,5 week

Blijf op de hoogte en volg Nicolette

14 Maart 2014 | Nederland, Weesp

Na 2,5 jaar ga ik over ongeveer 2,5 week weer lekker een verre reis maken.

Ditmaal met reisorganisatie Djoser op vakantie naar Indonesie, 10 dagen Java en 5 dagen Bali met bezoek aan onder andere Jakarta, Bandung, Barabudur en Prambanan, Yogyakarta, Bromovulkaan, Lovine Beach en Ubud.

Ik reken op een leuke groep, mooie natuur, belevenissen en lekker eten.

En ik hoop dat ik onderweg de tijd en mogelijkheid heb om hier wat reiservaringen achter te laten.

• 14 Maart 2014 - 18:42

Rudi Giskes:

Ha Nicolette,
    Nou, dat is een mooi vooruitzicht!
    IK wens je heel veel reisplezier met mooie belevenissen.
    Groetjes,
    Rudi

• 14 Maart 2014 - 21:07

Jetty Zondervan:

Heel veel plezier. Lijkt me een hele mooie reis met veel cultuur en natuur.

• 17 Maart 2014 - 08:16

Anouk:

Heel veel plezier meis. Ben benieuwd wat voor mooie verhalen we dit keer van je te lezen krijgen.

• 28 Maart 2014 - 15:38

Dagmare:

Geniet ervan! Lekker eten, mooie natuur en indrukwekkende plekken. Kan niet beter!
    Groetjes, Dagmare

• 02 April 2014 - 22:11

Annelies:

Hoi Nicolette,

Nog geen bericht te leven, maar in gedachten reizen we met je mee. Ik hoop dat je een gezellige groep hebt getroffen en dat het tot dus ver een prachtig reis is. Ik houd waar ben jij nu in de gaten!
    Liefs Annelies & Jos